مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-05فرهنگي

چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی آغاز به کار کرد


چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی همزمان با هفتمین دوره میزبانی با روی پرده رفتن فیلم های «خائن کشی» و «لایه های دروغ» آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی همزمان با هفتمین دوره میزبانی با روی پرده رفتن فیلم های خائن کشی و لایه های دروغ آغاز به کار کرد.

در نخستین روز از اکران فیلم های جشنواره فجر (15 بهمن ماه) فیلم های سینمایی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و لایه های دروغ به کارگردانی رامین سهراب ساعت 18 در سینمای گلشن و عمیق روی پرده رفت.

بر اساس این گزارش، امروز همزمان با دومین روز از فیلم های در نظر گرفته شده برای اکران در خراسان شمالی، ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی ، ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و در روز سوم نیز فیلم های هناس به کارگردانی حسین دارابی و مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان اکران می شود.

این گزارش حاکی است، فیلم های بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی ، بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی ، فیلم های سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر ، شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا هجدهم و نوزدهم روی پرده می رود.

بر اساس این گزارش، همزمان با ششمین روز از اکران فیلم ها در خراسان شمالی فیلم های برف آخر به کارگردانی امیرحسین عس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی آغاز به کار کرد