مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-05سياسي

برنامه مراسم حرم مطهر حضرت معصومه (س) در هفته پیش رو


مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه 16 بهمن ماه تا جمعه 22 بهمن ماه 1400 با برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شبستان امام خمینی(ره) دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت و جشن های انقلاب در هفته پیش رو از 16 تا 22 بهمن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر شنبه در روز شهادت امام هادی علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام سیدجلال موسوی، مداحی محمدریحانی و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط مهدی سلحشور برگزار می شود و از یکشنبه تا پنجشنبه در این زمان، سخنرانی حجج اسلام سیدجواد موسوی، علی شریفی، محمدعلی بخشنده، علی قدرتی و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آهنگران دنبال خواهد شد.

زیارتنامه ظهر بعد ازنماز عصر نیز از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب توسط احمد ولی، محمد وفانیا، حمید طیبی، مهدی تدینی، حجت الاسلام خورشیدی و سید مهدی موسوی قرائت خواهد شد.

مراسم قبل از اذان مغرب نیز شنبه همزمان با شهادت امام هادی علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب و مداحی حامد باقری، از یکشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سید محسن سعیدی، محسن صفدریموسی الرضا نوروزی و سیدعلیرضا تکیه ای دنبال خواهد شد، پنج شنبه محفل انس با قرآن کریم به همراه سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مراسم حرم مطهر حضرت معصومه (س) در هفته پیش رو

برنامه مراسم حرم مطهر حضرت معصومه (س) در هفته پیش رو