مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-05سياسي

آمریکا همیشه در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است


فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) قدرت آمریکایی ها را در برابر انقلاب اسلامی ناچیز دانست و گفت: رژیم زورگوی آمریکا همیشه و در همه جا در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده و خواهد خورد چراکه پایه این انقلاب باور و توکل بر خداوند متعال است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) قدرت آمریکایی ها را در برابر انقلاب اسلامی ناچیز دانست و گفت: رژیم زورگوی آمریکا همیشه و در همه جا در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده و خواهد خورد چراکه پایه این انقلاب باور و توکل بر خداوند متعال است.

سرتیپ پاسدار رحیم نوعی اقدم در همایش گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در جمع دانشگاهیان دانشگاه بناب با اشاره به موارد تاثیر گذار در تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ایمان به خدا حاکمیت طاغوت را در ایران برنتابید، در حالی که مخالفت هایی برای قیام ایشان بود اما چون این قیام با توکل به خداوند بود تمام ناممکن ها را ممکن کرد.

وی افزود: 43 سال از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی ایران سپری می شود و ما به برکت خون شهدا و رهبری های هوشمندانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هرچه خواسته ایم اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا همیشه در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است

آمریکا همیشه در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است