مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-05پزشكي

امیدواریم بخشی از منابع مالی ایران در ژاپن آزاد و در حوزه سلامت صرف شود


وزیر بهداشت در دیدار سفیر ژاپن در ایران با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و جشن انقلاب اسلامی گفت: روابط دوستانه تاریخی بین ایران و ژاپن وجود داشته و خاطرات خیلی خوبی از همکاری مردم، - دانشگاه ها و سفارت ژاپن داریم که نکته بسیار مثبتی در روابط دو کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در دیدار کازو توشی آیکاوا، سفیر ژاپن در ایران خاطرنشان کرد: امروز دانشمندان و محققان ایرانی در دانشگاه های علوم پزشکی ایران از پیشرفت های ژاپن در محافل علمی سخن می گویند و این پیشرفت ها در حوزه های مختلف پزشکی، عنوان می شود.

وی ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه های مختلف فعالیت دارند و بسیاری از نیازهای سلامت ایران را تامین می کنیم و در دانش پزشکی، پیشرفت های خوبی داشته ایم.

خوشحالیم که ژاپن در دانش های بنیادی و جدید سلولی و علوم پایه، ژنتیک و بایوتکنولوژی پیشرفت های زیادی داشته و دانشمندان ما در این حوزه ها از ژاپن، به خوبی یاد می کنند چراکه ژاپن در این زمینه ها در دنیا، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

فراز و نشیب های تحریم ها علیه ایران تاثیری در روابط ایران و ژاپن نداشته است وزیر بهداشت یادآور شد: باوجود اعمال تحریم های ناجوانمردانه برخی کشورها علیه ایران اما این فراز و نشیب ها، در روابط بین ایران و ژاپن تاثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم بخشی از منابع مالی ایران در ژاپن آزاد و در حوزه سلامت صرف شود

امیدواریم بخشی از منابع مالی ایران در ژاپن آزاد و در حوزه سلامت صرف شود