مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-05اقتصادي

تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله سوار


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله سوار در کمیسیون دستورالعمل تنظیم مقررات مالی دولت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله سوار در کمیسیون دستورالعمل تنظیم مقررات مالی دولت خبر داد.

داود شایقی با اعلام این خبر افزود: اعضای کمیسیون موضوع دستورالعمل اجرایی قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در جلسه ای که در سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شد، طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله سوار را تصویب کردند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت تکالیف زیست محیطی و تکلیف پدافند غیرعامل در این طرح مدنظر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به اینکه مبلغ سرمایه گذاری توسط کارگروهی متشکل از امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین و امور نظام فنی و اجرایی و مشاورین و پیمانکاران تأمین می شود، گفت: طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله سوار با اولویت جلب مشارکت بخش خصوصی تصویب شده است.

شایقی اضافه کرد: در جلسه ای که آبان ماه سال جاری با شورای اقتصاد برنامه وبودجه کشور داشتیم، مقرر شده بود تا برای دو پروژه مهم استان در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله سوار

تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله سوار