مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-05اجتماعي

هدف حذفیات کنکور، تمام کردن زمان مطالعه به نفع داوطلب است


هدف از حذف برخی درس ها در کنکور سراسری، تمام کردن زمان مطالعه به نفع داوطلب است و مباحثی حذف می شوند که ممکن است واقعاً به درد دانش آموز نخورد.

- ایسنا/خوزستان یک مشاور کنکور گفت: هدف از حذف برخی درس ها در کنکور سراسری، تمام کردن زمان مطالعه به نفع داوطلب است و مباحثی حذف می شوند که ممکن است واقعاً به درد دانش آموز نخورد.

احمد خدادوست در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین تغییرات کنکور سراسری اظهار کرد: هدف از حذف برخی درس ها در کنکور سراسری، تمام کردن زمان مطالعه به نفع داوطلب است.

مباحثی در کنکور حذف می شوند که ممکن است واقعاً به درد دانش آموز نخورد و ممکن است یک حکایت در ادبیات فارسی یا قسمت بیشتر بخوانیم ، باشد.

وی ادامه داد: اگر کنکور سال 99 و 1400 را در نظر بگیریم، می بینیم که طراحان سوالات از برخی جاهای کتاب سؤال طرح کرده اند که مرتبط به بیشتر بخوانیم ها بودند.

برای آن دسته از دانش آموزانی که این مطالب را خوانده اند و از تابستان شروع به مطالعه کرده اند توصیه می شود که برای کنکور پیش رو این مطالب را حذف نکنند اما دانش آموزانی ممکن است از دی ماه شروع به خواندن برای کنکور کرده باشند، به این دسته از دانش آموزان توصیه می کنم که این حذفیات را نخوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف حذفیات کنکور، تمام کردن زمان مطالعه به نفع داوطلب است

هدف حذفیات کنکور، تمام کردن زمان مطالعه به نفع داوطلب است