مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-05فرهنگي

قسمت جدید «سینما ملت» پخش شد/ ماجرای واقعی در «ملاقات خصوصی»


قسمت جدید «سینما ملت» شب گذشته روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

- قسمت جدید سینما ملت شب گذشته روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت چهارم از سری برنامه های سینماملت در ساعات پایانی روز پنجم برگزاری چهلمین جشنواره فجر از محل برگزاری جشنواره مذکور با بخش ها و آیتم ها متنوع به صورت زنده پخش شد.

آیتم اتفاق کارگردانی این برنامه در بخش اول خودش، میزبان امید شمس، پیام احمدی و ایمان شمس از دست اندرکاران تولید فیلم سینمایی ملاقات خصوصی بود.

امید شمس کارگردان فیلم ملاقات خصوصی در این بخش گفت: یکی از کاراکترهای فیلمنامه ملاقات خصوصی را با الهام از شخصیت برادرم که یکی از قوی ترین مردان ایران به حساب می آید، نوشتم و خلق کردم.

در مرحله انتخاب بازیگر خیلی تلاش کردم که شخص مناسبی را برای ایفای نقش کاراکتر مذکور انتخاب کنم اما در این امر موفق نبودم.

بنابراین به خودم گفتم چرا ایمان ( برادرم) این نقش را ایفا نکند؛ البته ایمان بازیگر نبود پس مدتی با او تمرین کردیم تا توانایی ایفای نقش مورد نظرمان را پیدا کند.

او افزود: در طول مدت زمان تمرین بازیگریِ ایمان، همچنان به دنبال بازیگر مناسب برای ایفای نقش کاراکتر مورد نظرم می گشتم زیرا امید چندانی به آمادگی برادرم برای نقش آفرینی در یک اثر سینمایی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت جدید «سینما ملت» پخش شد/ ماجرای واقعی در «ملاقات خصوصی»

قسمت جدید «سینما ملت» پخش شد/ ماجرای واقعی در «ملاقات خصوصی»