مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-05ورزشي

واکنش عسگری محمدیان به اظهارات غلامرضا محمدی: کشتی گیران ما در المپیک خواب بودند


دارنده مدال های نقره جهان و المپیک در واکنش به گلایه های سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، تاکید کرد: کشتی گیران ما در المپیک در وضعیت مناسب بدنی نبودند و انگار روی تشک خوابشان برده بود.

- واکنش عسگری محمدیان به اظهارات غلامرضا محمدی: کشتی گیران ما در المپیک خواب بودند دارنده مدال های نقره جهان و المپیک در واکنش به گلایه های سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، تاکید کرد: کشتی گیران ما در المپیک در وضعیت مناسب بدنی نبودند و انگار روی تشک خوابشان برده بود.

عسگری محمدیان در گفتگو با ایسنا، درباره گلایه غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد از او به دلیل اظهاراتش درباره نا آمادگی بدنی محمدحسین محمدیان در المپیک توکیو، اظهار کرد: بنده دنبال تقابل با هیچ کسی نبوده و نیستم و اگر هم پس از المپیک حرفی زدم، نه به عنوان پدر محمدحسین محمدیان، بلکه به عنوان کوچکترین عضو خانواده کشتی و یک کارشناس صحبت کردم.

حال اگر حرفم درست بوده یا نه را مردم باید بگویند.

پیشکسوت عنوان دار کشتی جهان و المپیک، افزود: وقتی قرار است یک کشتی گیر برای مسابقات مهمی همچون رقابت های جهانی و المپیک آماده شود، باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که با شروع مسابقات در بهترین شرایط بدنی برای انجام مبارزه باشد و اگر کشتی گیر زودتر از موعد مسابقات به اوج آمادگی برسد، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عسگری محمدیان به اظهارات غلامرضا محمدی: کشتی گیران ما در المپیک خواب بودند

واکنش عسگری محمدیان به اظهارات غلامرضا محمدی: کشتی گیران ما در المپیک خواب بودند