مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-05سياسي

94 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند


مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 94 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند.

- ، حسین ادیبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه طوبی با هدف تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوب تر در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه دولت الکترونیک ایجادشده است.

وی اضافه کرد: این سامانه از سال 1396 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا حد زیادی از مراجعات مکرر ارباب رجوع و تضییع حقوق و وقت ایشان از طریق سامانه مذکور جلوگیری شده است.

مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: 94 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند.

ادیبی با اشاره به استقبال مطلوب مسئولان کانون ها برای ثبت اطلاعات آن ها در سامانه طوبی افزود: بیش از 110 کانون فرهنگی – تبلیغی استان اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کرده اند و امیدواریم سایر کانون های باقی مانده نیز نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه طوبی اقدام کنند.

وی خانواده و سبک زندگی، فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس، مهدویت، فضای مجازی، کتابخوانی، فعالیت های جهادی، کودک و نوجوان، تعلیم و تربیت دینی، آموزش عقاید، آموزش احکام و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از مهمترین حوزه های فعالیت کانون های مذکور عنوان کرد که با هماهنگی تشکل های دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند

94 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند