مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-05سياسي

نظر استاندار در مورد شرایط دورکاری در خوزستان


استاندار خوزستان در خصوص نحوه اعمال محدودیت های کرونایی گفت: اعمال محدودیت های هوشمند بسیار مهم است و دورکاری ادارات اعمال نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا تبریک ایام دهه فجر و تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهارکرد: سویه اومیکرون مقداری جامعه را تحت تأثیر قرار داده است و باید مراقبت ها بیشتر شود.

وی افزود: عادی انگاری هایی که در جامعه رخ داد در حال نشان دادن نتایج خود در سرعت گسترش اومیکرون است؛ بنابراین باید رسانه ها به مردم هشدار بدهند تا از عادی انگاری پرهیز شود.

استاندار خوزستان گفت: سرعت واگیری این سویه بسیار بالاست و اکنون بسیاری از خانواده ها و مردم درگیر شده اند.

خلیلیان ادامه داد: افزایش چهار برابری تعداد بیماران مبتلا به کرونا در یک هفته نشان می دهد باید مراقبت ها تشدید یابد و پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: اعلام شده که دفاتر اسناد رسمی در زمینه نصب تهویه مناسب، ضعیف عمل کرده اند این در حالی است که باید همیشه تهویه وجود داشته باشد و این موضوع به ویژه در این ایام اهمیت خاصی پیدا می کند.

وی افزود: بیمارستان ها، مراکز آموزش و پرورش، دانشگاه ها، مراکز دولتی و مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی ملزم به رعایت استانداردهای فعالیت ها هستند که یکی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر استاندار در مورد شرایط دورکاری در خوزستان

نظر استاندار در مورد شرایط دورکاری در خوزستان