مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-05اقتصادي

سهم صکوک منتشر شده در حوزه انرژی مشخص شد


یک فعال بازار سرمایه سهم صکوک منتشر شده در حوزه انرژی نسبت به کل صکوک منتشر شده را اعلام کرد و گفت: بیشترین صکوک منتشر شده به ترتیب از سوی بخش نفت و گاز (حدود 51 هزار میلیارد تومان) و بعد از آن پتروشیمی (حدود 18 هزار میلیارد تومان) و بعد برق (حدود .

- یک فعال بازار سرمایه سهم صکوک منتشر شده در حوزه انرژی نسبت به کل صکوک منتشر شده را اعلام کرد و گفت: بیشترین صکوک منتشر شده به ترتیب از سوی بخش نفت و گاز (حدود 51 هزار میلیارد تومان) و بعد از آن پتروشیمی (حدود 18 هزار میلیارد تومان) و بعد برق (حدود 4 هزار میلیارد تومان) بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهنام محسنی در پنل تخصصی هفتمین کنگره نفت و نیرو با موضوع روش های نوین تأمین مالی و ظرفیت های بازار سرمایه درمورد توسعه خدمات تأمین مالی گفت: صندوق هیبریدی-ارزی، اوراق مشارکت بلند مدت، اوراق بدهی مبتنی بر گواهی سپرده کالایی (ETN) و استفاده از مدل اوراق گواهی ظرفیت در سایر حوزه های انرژی، چهار ابزار پیشنهادی برای توسعه خدمات تأمین مالی هستند که شرکت ها می توانند برای تأمین مالی از ان استفاده کنند.

سرمایه گذاری 160 میلیارد دلاری وزارت نفت در راستای توسعه صنعت نفت وی ادامه داد: بررسی صنعت نفت در ایران نشان می دهد میزان تولید نفت کشور در طول سال های 1370 تا 1400 دستخوش تغییرات زیادی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم صکوک منتشر شده در حوزه انرژی مشخص شد

سهم صکوک منتشر شده در حوزه انرژی مشخص شد