مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-05پزشكي

افزایش 20 برابری بستری کرونایی در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از دو هفته گذشته شاهد افزایش 20 برابری در موارد بستری کرونا در استان هستیم، بیمارستان های استان در آماده باش کامل هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از دو هفته گذشته شاهد افزایش 20 برابری در موارد بستری کرونا در استان هستیم، بیمارستان های استان در آماده باش کامل هستند.

ارسلان خالدی فر 16 بهمن ماه در ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرعت بالای انتقال سویه اُمیکرون در استان، اظهار کرد: از دو هفته گذشته شاهد افزایش 20 برابری در موارد بستری کرونا در استان هستیم، در ابتدای ماه بهمن از درصد نمونه های سرپایی تنها 10 درصد موارد مثبت می شد، اما اکنون این عدد به 46 درصد رسیده است و از درصد موارد بستری در این مدت از پنج درصد به 20 درصد رسیده ایم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: در حال حاضر 147 بیمار مثبت و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند، همچنین هفت بیمار بدحال در بخش های ویژه در استان بستری شده اند، باتوجه به ویژگی های سویه اُمیکرون باید اقدامات وسیعی در جلوگیری از شیوع این سویه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 برابری بستری کرونایی در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری

افزایش 20 برابری بستری کرونایی در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری