مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-05سياسي

آیت الله روحانی مخلص و ساده زیست بود


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله روحانی نماینده اسبق و فقید ولی فقیه در استان گفت: آیت الله روحانی مخلص و ساده زیست بود.

- ، آیت الله علی معلمی عصر شنبه در بیست سومین سالگرد آیت الله روحانی نماینده اسبق ولی فقیه در استان ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: وقتی حضرت امام نهضت را شروع کردند، همه اقشار مردم اهمیت ورود و حضور انقلاب را درک نکرده بودند.

وی افزود: اوایل یک حضور عمومی نبود و حتی همه روحانیون فرصت حضور جدی در انقلاب را پیدا نکرده بودند، ولی آیت الله روحانی از اوایل نهضت امام راحل حضور فعال داشتند.

آیت الله معلمی بیان داشت: آیت الله روحانی بزرگمردی بوده که از نوابغ روزگار بوده است که نردبان علم واردات ترقی را پیموده است وی عنوان کرد:: این شخصیت بزرگ طبرستان از جمله عالمی است که گفتار وکردارش یکی بوده و با کردارش بسیاری از رسوم غلط دین را برچیده است وسنت های پسندیده و ارزش های دینی را با مبارزه ومقاومت جایگزین کرد تا بتواند این اصول را به یادگار بگذارد.

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: در دوران انقلاب موجی از بابل با محوریت آیت الله روحانی در استان مازندران تشکیل شده است وبارها به حمایت از امام در زندان های مختلف سیاسی شکنجه شد اما هیچ گاه از مبارزه دست برنداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله روحانی مخلص و ساده زیست بود

آیت الله روحانی مخلص و ساده زیست بود