مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-05سياسي

پروژه جدیدی تا اتمام پروژه های فعلی تعریف نمی شود


با توجه به این که پروژه هایی از گذشته به شکل نیمه تمام باقی مانده برای سال جاری پروژه جدیدی تعریف نشده است.

  - ایسنا/خراسان جنوبی رییس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: با توجه به این که پروژه هایی از گذشته به شکل نیمه تمام باقی مانده برای سال جاری پروژه جدیدی تعریف نشده است.

  علیرضا محمودی راد، امروز شنبه 16 بهمن در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه های شهرداری به شکل نیمه تمام از دوره گذشته باقی مانده است برای سال جاری پروژه جدیدی تعریف نشده است و همه تلاش شورا و شهرداری صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی که از سوی شورا و شهرداری شده است با گذشت سه ماه از مدیریت جدید شهر مقرر شد گزارشی از اقدامات انجام شده در این مدت توسط شهردار بیان شود.

وی تصریح کرد: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر، تعریض خیابان های طالقانی و شهید منتظری و حل مشکل اراضی پادگان 04 از جمله مباحثی است که با اولویت پیگیری می شود.

مهدی بهترین، شهردار بیرجند نیز گزارشی از کارهای انجام شده و در دست اقدام شهرداری بیرجند بیان و اظهار کرد: در سه ماه مدیریت جدید شهرداری پیگیری ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم انجام شده است که از آن جمله می توان به کمک 350 میلیون تومانی به آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جدیدی تا اتمام پروژه های فعلی تعریف نمی شود

پروژه جدیدی تا اتمام پروژه های فعلی تعریف نمی شود