مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-05سياسي

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی، سید رضا علیخانی را به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، باحضور علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت، سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران وزارت صمت و معاونان و مدیران صندوق برگزار شد.

علیرضا پیمان پاک در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهارداشت: در وزارت صمت ساختار و چارچوب تعریف شده ای بنا شده و با توجه به پیچیدگی های این وزراتخانه، حضور افراد و گردش مدیریتی امری الزامی است.

وی افزود: از برنامه ها و سیاستهای وزارت صمت تقویت صندوق ضمانت صادرات ایران در راستای تسهیل برنامه های صادراتی است تا فعالان اقتصادی بتوانند با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

رییس سازمان توسعه تجارت، با بیان اینکه سجادی در مدت حضور خود درصندوق در بحث بین المللی کردن صندوق ضمانت صادرات اقدامات موثری انجام داد، افزود: توسعه ظرفیت صندوق برای صدور کالاهای غیر نفتی و کمک به نیاز صادرکنندگان موضوعی است که علیخانی باید با برنامه ریزی، گام های موثری را در این جهت بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد