مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-05اقتصادي

حضور سرزده دادستان شیراز در پارکینگ ایران خودرو فارس


در راستای پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به صورت سرزده از پارکینگ شرکت ایران خودرو در شیراز بازدید کرد و علل دپوی گسترده خودروها را بررسی کرد.

- ، مصطفی بحرینی در جریان این بازدید سرزده با صدور دستوراتی به نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل تعزیرات حکومتی و همچنین بازرسی کل استان فارس نسبت به استیفای حقوق مشتریان تأکید کرد و بیان داشت: در صورت احراز اهمال و یا قصور در تأمین قطعات و همچنین دپوی بی دلیل خودروها و عدم عرضه به موقع آنها مدیران مسئول این مجموعه و شرکت متبوع باید پاسخگو باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در حاشیه این بازرسی سرزده با بیان اینکه دادستانی به لحاظ وظایف قانونی خود در هر موضوعی که حقوق عموم مردم مورد تضییع قرار گیرد ورود خواهد کرد گفت: پیش از این نیز سرکشی های سرزده ای در حوزه های گوناکون از جمله محیط زیست، تأمین آب، منابع طبیعی و حوزه اراضی، بهداشت و سلامت مردم، حوزه ترافیک شهری و جاده ای و تامین مایحتاج و اقلام مصرفی داشته ایم که تلاش و تمرکز ما بر حفظ و صیانت از حقوق عموم مردم است.

این مقام قضایی استان فارس با اعطای مهلت یک هفته ای جهت تعیین تکلیف خودروهای موجود در انبار گفت: مقرر گردید بازرسین اداره کل صنعت معدن و تجارت استان ظرف چهار روز تعداد خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سرزده دادستان شیراز در پارکینگ ایران خودرو فارس

حضور سرزده دادستان شیراز در پارکینگ ایران خودرو فارس