مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-05اقتصادي

تحقق 122.5 درصدی درآمدهای عمومی مازندران نسبت به قانون بودجه


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان به دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران 122.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران درباره عملکرد سال گذشته و 10 ماهه امسال این اداره کل در جلسه گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: سطح مدیریت کلان اقتصاد کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از وزارت خانه های مهم اقتصادی و قدیمی در دولت است که از جمله کلیدی ترین اهداف آن می توان به تنظیم سیاست های اقتصادی و مالی کشور و ایجاد هماهنگی در امور مالی و اجرای برنامه های همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک با سایر کشورها، اشاره است.

وی گفت: وظیفه نظارت و پیگیری بر تحقق اهداف وزارت امور اقتصادی و دارایی در سطح کشور برعهده ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها به عنوان عالی ترین دستگاه زیرمجموعه این وزارت در سطح استان قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران بیان کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی با بهره گیری از نیروی توانمند و متخصص و با توجه به بضاعت موجود خود در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع در سطح استان تلاش کرده تا وظایف محوله را در کمترین وقت و با بهترین کیفیت ممکن ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 122.5 درصدی درآمدهای عمومی مازندران نسبت به قانون بودجه

تحقق 122.5 درصدی درآمدهای عمومی مازندران نسبت به قانون بودجه