مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-05سياسي

تلاش شبانه روزی دولت در لرستان/ می خواهیم با عبور از مشکلات به توسعه برسیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهران ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در گفت و گو با برنامه زنده رادیویی چشم انداز که به مناسبت دهه مبارکه فجر صورت گرفت، گفت: مهمترین دستاورد نظام،  مردم سالاری دینی است که شاهد این مدعا انتخاباتی است که به صورت میانگین هر سال یک انتخاب برگزار شده است .

وی افزود: دولت سیزدهم برآمده از رای مردم است ودر نظام جمهوری اسلامی مسئولیت امانت مردم است.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم گفتمان انقلابی با رویکرد جهادی است ،اظهار داشت: رسالت این دولت سلامت، تثبیت اقتصادی و پاسخگویی به نیازهای مردم و ترسیم بعد بین المللی است که دولتمردان همزمان در حال تلاش برای تحقق آنان هستند.

ستاری با اشاره به اینکه لرستان رتبه یک بیکاری در کشور را داشته و دولت بدنبال خروج از این وضعیت و رسیدن به توسعه است، افزود: این دولت آمده تا از امکانات خدادادی نیازهای استان را برآورده کند تیم مدیریتی استان و در راس آنها استاندار هم شبانه روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

  وی در ادامه به طرح های لرستان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: 462 افتتاحیه با اعتباری بالغ بر 20 هزار و 18 میلیارد تومان برای استان در دهه فجر پیش بینی شده که هر کدام در روزهای مشخص شده در حال افتتاح هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی دولت در لرستان/ می خواهیم با عبور از مشکلات به توسعه برسیم

تلاش شبانه روزی دولت در لرستان/ می خواهیم با عبور از مشکلات به توسعه برسیم