مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-05اقتصادي

سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی در حوزه آب و فاضلاب استان کرمان


مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان گفت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان پروژه در سطح شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در حال به ثمر رسیدن است که به اندازه تمام کشور سرمایه گذاری ها و مشارکت های مردمی در نقاط مختلف استان کرمان در آب و فاضلاب استان رقم خورده که هیچکدام .

- ایسنا/کرمان مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان گفت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان پروژه در سطح شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در حال به ثمر رسیدن است که به اندازه تمام کشور سرمایه گذاری ها و مشارکت های مردمی در نقاط مختلف استان کرمان در آب و فاضلاب استان رقم خورده که هیچکدام از این مبالغ دولتی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد طاهری عصر امروز 16 بهمن در بازدید استاندار کرمان از تصفیه خانه شهر رفسنجان اظهار کرد: شهر رفسنجان از شهرهایی است که متاسفانه در بحث کمی و کیفی دچار جالش آب است، در بخش کمی بخش جزیی از آب این شهرستان از شهرستان دیگری وارد این شهر می شود و 70 درصد دیگر از چاههای این شهرستان تامین می شود.

وی بیان کرد: آب این شهرستان دچار افت کیفیت شده و از سال 1394 مطالعاتی انجام و سال 1395 با مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی قرارداد سرمایه گذاری بسته شد و در 20 نقطه شهر رفسنجان پروژه ای بهره برداری شد و 20 دستگاه تصفیه خانه آب بصورت نقطه ای گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی در حوزه آب و فاضلاب استان کرمان

سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی در حوزه آب و فاضلاب استان کرمان