مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-05اجتماعي

نجات جان سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات حوض دال دنا


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان بعد از 24 ساعت عملیات بی وقفه سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات دنا را نجات دادند.

- امان اله جهانبین در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با شماره کشیک امداد و نجات استان (112) در ساعت 21 و 40 دقیقه روز جمعه مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در ارتفاعات حوض دال دنا در ارتفاع 4هزار متری بلافاصله یک تیم امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان دنا اعزام شد.

وی بیان کرد: با توجه به برف و کولاک و وزش باد شدید و تاریکی شب امکان ادامه عملیات مقدور نبود و تیم مجبور به بازگشت به پایین کوه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:ابتدای روز شنبه مجددا دو تیم امداد و نجات از پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر دنا و یک تیم پشتیبانی از معاونت امداد و نجات استان به محل اعزام و با توجه به بارش باران و احتمال ریزش بهمن تا بعد از ظهر در محل ماندند.

جهانبین عنوان کرد: عصر شنبه یکی از تیم های امداد و نجات کوهستان به ارتفاعات حوض دال صعود و بعد از حدود 4 ساعت به نقطه ی گرفتار شدن سه کوهنورد رسیدند و ضمن انجام کمکهای اولیه و درراختیار گذاشتن آب و مواد غذایی به افراد گرفتار شده وبعد از بازتوانی آنها به همراه هم به پایین ارتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات حوض دال دنا

نجات جان سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات حوض دال دنا