مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:322022-02-05سياسي

دستیابی به استقلال، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است


دستیابی به استقلال در عرصه های مختلف، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم گذشته حتی برای کوچکترین مسائل کشور، از بیگانگان نظرخواهی می کرد و سفیران کشورهای بیگانه مانند انگلیس در همه امور ما دخالت می کردند و همه امور ما از حاکمیتی تا امور کوچک را کشورهای بیگانه تعیین می کردند.

استاندار زنجان همچنین با بیان اهمیت استقلال اقتصادی، استقلال امنیتی را لازمه سربلندی یک ملت در دنیا عنوان کرد و گفت: استقلال اقتصادی بسیار مهم است بطوریکه در حال حاضر دغدغه اصلی خادمان مردم همین استقلال اقتصادی و مسائل پیرامونی است.

وی استقلال فرهنگی را هم از لازمه هر دولت عنوان و تصریح کرد: استقلال فرهنگی ملت ایران هم از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

افشارچی استقلال حاصل از انقلاب اسلامی را به عنوان نعمت خدادادی برشمرد و یادآور شد: باید نسبت به آنچه که به عنوان نعمت به دست ما رسیده است شکرگزار باشیم.

استاندار زنجان همچنین بر لزوم توجه به مظلومان دنیا با استناد به فرمایش امام راحل تاکید کرد: امام راحل  فرموده اند که ما غمخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به استقلال، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

دستیابی به استقلال، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است