مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-05ورزشي

حمایت از پلیس برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است


عضو هیئت رییسه مجلس حمایت از پلیس برابر هنجارشکنان را مطالبه ملی دانست و گفت: برخورد قاطع وبی امان با عوامل شرارت وناامنی لازمه تولید امنیت در کشور است.

- ، علی کریمی فیروزجایی بر ضرورت پشتیبانی همه جانبه از پلیس در اجرای نظم وامنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: برخورد قاطع وبی امان با عوامل شرارت وناامنی لازمه تولید امنیت در کشور است.

نماینده مردم بابل با اظهار تأسف از شهادت شهید رنجبر نیروی جان برکف پلیس در واقعه اخیر افزود: این شهید عزیز سمبل پلیس باغیرت وامین کشور در ایفای رسالت ذاتی خود محسوب می شود.

وی با اشاره به نقص قانون حمایتی در قبال پلیس افزود: حمایت همه جانبه از پلیس در اجرای مأموریت خطیر برقراری امنیت عمومی حق طبیعی و قانونی است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به فوریت برای تقویت پشتیبانی قانونی ولجستیکی از پلیس و حافظان نظم و امنیت عمومی وارد عمل خواهد شد.

دبیر هیئت رییسه مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه حمایت از پلیس در برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است افزود: پشتیبانی قانونی از فعالیت های پلیس به عنوان عاملان اجرای قانون، بیانگر اراده ملی در راه حاکمیت عقلانیت و قانونگرایی در جامعه است.

وی با تجلیل از جانفشانی نیروهای انتظامی و حافظان نظم و امنیت عمومی در کشور گفت: نیروهای مسلح کشور اعم از نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پلیس برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است

حمایت از پلیس برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است