مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:572022-02-05سياسي

هشدار حزب الله عراق به ترکیه: پیش از آنکه دیر شود، نیروهایتان را خارج کنید


جنبش کتائب حزب الله عراق ضمن هشدار نسبت به هر گونه توهین به مرجعیت این کشور، به ترکیه نیز هشدار داد که نیروهای خود را خارج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش کتائب حزب الله عراق به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله سید محمد باقر الحکیم با انتشار بیانیه ای، تأکید کرد که این شهید والامقام، در مسیر جهاد و شهادت و کمک به ملت عراق و مستضعفان جهان حرکت کرد.

پایگاه خبری کتائب، ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد: تأکید می کنیم که شهداء، رهبران و مراجع ما، به ویژه مرجعیت دینی در نجف اشرف، دژ مستحکم و چراغی هستند که مسیر را روشن کرده و از ملت در برابر شر اشرار دفاع می کنند .

کتائب هشدار داد که هر کس به مراجع عراق اهانت کند، به همه ملت این کشور و امت اسلام اهانت کرده است و هر گونه توهین به آنان، از طریق عذرخواهی قابل جبران نیست، بلکه افراد توهین کننده باید ساختار فکری و عقیدتی خود را تغییر دهند.

 این جنبش در ادامه به انتخابات پارلمانی و مسئله فراکسیون بزرگتر در آن پرداخت و تأکید کرد، قابل قبول نیست که به افراد یک گروه یا مذهب که جز تن دادن به فریب و تزویر، کاری ندارند، این مسئله داده شود و این افراد باید بدانند که بیابانها، مخفیگاهها یا کاخها از آنان در برابر خشم مردم، حمایت نخواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حزب الله عراق به ترکیه: پیش از آنکه دیر شود، نیروهایتان را خارج کنید

هشدار حزب الله عراق به ترکیه: پیش از آنکه دیر شود، نیروهایتان را خارج کنید