مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 01:322022-02-05فرهنگي

شب حسرت ابراهیم حاتمی کیا و حضور مسعود کیمیایی در موزه سینما


ششمین روز جشنواره فیلم فجر در شبی به پایان رسید که نشست خبری دبیر پس از حدود یک هفته برگزار شد ولی ابراهیم حاتمی کیا به دلیل ابتلای ناگهانی به کرونا نتوانست در نمایش اولین فیلم سینمایی پسرش شرکت کند.

- ششمین روز جشنواره فیلم فجر در شبی به پایان رسید که نشست خبری دبیر پس از حدود یک هفته برگزار شد ولی ابراهیم حاتمی کیا به دلیل ابتلای ناگهانی به کرونا نتوانست در نمایش اولین فیلم سینمایی پسرش شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه 16 بهمن ماه روز شلوغ و متفاوتی برای چهلمین جشنواره فیلم فجر بود؛ روزی که در آن دبیر جشنواره پس از گذشت نزدیک به یک هفته بالاخره توانست با حضور در محل اصلی برگزاری جشنواره پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

همچنین با توجه به اینکه این روز با شهادت امام هادی (ع) همزمان بود تغییراتی در زمان نمایش فیلم ها در سینمای رسانه ها و سالن های مردمی اتفاق افتاد که در خانه جشنواره باعث شلوغی بیش از پیش این محل شد.

* روز 16 بهمن، جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها و منتقدان کار خود را با نشست خبری مسعود نقاش زاده - دبیر جشنواره- آغاز کرد.

نقاش زاده قرار بود پنجم یا ششم بهمن ماه پذیرای خبرنگاران باشد اما به دلیل ابتلا به کرونا نشست خبری او به تعویق افتاد تا به روز ششم جشنواره یعنی حدود 10 روز بعد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب حسرت ابراهیم حاتمی کیا و حضور مسعود کیمیایی در موزه سینما

شب حسرت ابراهیم حاتمی کیا و حضور مسعود کیمیایی در موزه سینما