مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 07:422022-02-06پزشكي

شمار کشته های کرونایی آمریکا به 900 هزار نفر رسید


دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرد که شمار قربانیان کووید 19 در آمریکا به 900 هزار نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از نشریه هیل، براساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده به رغم وجود سه واکسن در دسترس آمریکا که به طور موثری از بیماری شدید و مرگ جلوگیری می کند، تنها 64 درصد از جمعیت آمریکا به طور کامل واکسینه شده اند.

بنا بر این گزارش، در طی 13 ماه پس از عرضه واکسن در ایالات متحده افراد بیشتری نسبت به قبل جان خود را از دست داده اند، آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان می دهد که تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در سال 2020 در حدود 385 هزار و 343 نفر بوده است.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا هم به دنبال افزایش روز افزون قربانیان کرونا در بیانیه ای اعلام کرد که امروز کشور ما نقطه عطف غم انگیز دیگری را رقم می زند، جان 900هزار آمریکایی در اثر کووید 19 از دست رفته است.

بایدن در ادامه افزود: قربانیان مادر و پدر، پدربزرگ و مادربزرگ، فرزندان، برادران و خواهران، همسایه ها و دوستان عزیز ما بودند و از دست دادن هر کس غیر قابل بازگشت است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، ایالات متحده با حدود 15 هزار مورد در هر یکصد هزار نفر یکی از بالاترین نرخ سرانه موارد ثبت شده کرونا در جهان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار کشته های کرونایی آمریکا به 900 هزار نفر رسید

شمار کشته های کرونایی آمریکا به 900 هزار نفر رسید