مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-06پزشكي

رفتاری جدید در بدن سویه ای جدید


رییس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند گفت: امیکرون با نشانه های سرماخوردگی ساده، شایع شد اما تجربه بیماران و تأکید متخصصان حاکی از آن است که کرونای امیکرون به اندازه سویه های قبلی می تواند منجر به التهابات ریوی شود و این مسئله در واکسن نزده ها حادتر است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند گفت: امیکرون با نشانه های سرماخوردگی ساده، شایع شد اما تجربه بیماران و تأکید متخصصان حاکی از آن است که کرونای امیکرون به اندازه سویه های قبلی می تواند منجر به التهابات ریوی شود و این مسئله در واکسن نزده ها حادتر است.

علیرضا محمودی راد در گفت وگو با ایسنا با رونمایی از چهره واقعی امیکرون، اظهار کرد: این سویه می تواند افراد را در فاصله زمانی کوتاه مدت حتی یک ماه دوباره گرفتار کرونا کند.

وی افزود: امیکرون با نشانه های سرماخوردگی ساده، شایع شد اما تجربه بیماران و تأکید متخصصان حاکی از آن است که کرونای امیکرون به اندازه سویه های قبلی می تواند منجر به التهابات ریوی شود و این مسئله در واکسن نزده ها حادتر است.

این متخصص بیماری های های داخلی بیان کرد: جدیدترین مطالعات نشان می دهد که این سویه با ویژگی عبور از سیستم ایمنی می تواند افراد را در فاصله زمانی کوتاه مدت دوباره گرفتار کرونا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتاری جدید در بدن سویه ای جدید

رفتاری جدید در بدن سویه ای جدید