موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-06سياسي

ادعای حسین شریعتمداری: ظریف در دیدار خاتمی و سوروس حضور داشت


اکنون این سؤال از آقای خاتمی در میان است که مگر بین شما و جرج سوروس چه موضوعات و مسائلی رد و بدل شده است که از افشای آن نگرانید تا آنجا که ترجیح می دهید اصل ملاقات را انکار کنید؟! - اکنون این سؤال از آقای خاتمی در میان است که مگر بین شما و جرج سوروس چه موضوعات و مسائلی رد و بدل شده است که از افشای آن نگرانید تا آنجا که ترجیح می دهید اصل ملاقات را انکار کنید؟! حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در شماره امروز این روزنامه ادعای تازه ای علیه محمد خاتمی و جواد ظریف مطرح کرده است.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: روزنامه شرق در شماره دیروز خود (16 بهمن ماه 1400) مصاحبه ای با خانم ها، ابتکار، شجاعی و مولاوردی داشته است.

در بخشی از این مصاحبه، خانم ابتکار به گونه ای غیر منتظره که احتمالاً از یک ماموریت قبلی حکایت دارد! می گوید: داستان ملاقات با سوروس ساختگی بود و فرد اتهام زننده هم اقرار کرد ! خانم ابتکار که می داند دروغ بزرگی گفته است بلافاصله از موضوع خارج می شود و درباره آن هیچ توضیح دیگری نمی دهد.

در این خصوص گفتنی هایی هست.

بخوانید: 1- ماجرای ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس (سرمایه دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین کننده مالی فتنه آمریکایی- اسراییلی 88) را نگارنده بر اساس شواهد و اسناد غیر قابل انکار مطرح کرده بودم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای حسین شریعتمداری: ظریف در دیدار خاتمی و سوروس حضور داشت

ادعای حسین شریعتمداری: ظریف در دیدار خاتمی و سوروس حضور داشت