مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-06اقتصادي

راه و شهرسازی پرداخت سهم 10 درصد شهرداری را تعیین تکلیف کند


لازم است راه و شهرسازی اقدامات لازم برای پرداخت سهم 10 درصد شهرداری و اراضی فناوران را سریع تر به نتیجه برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل راه وشهرسازی گفت: با توجه به نیاز شهر شهرکرد و ضرورت تهیه طرح های توسعه ای و مطالبات و دغدغه برخی مردم در زمینه طرح های شهری می طلبد طرح پیشنهادی طرح جامع شهری تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده تهیه و ارائه شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه طرح جامع شهری باید آینده نگری مناسبی داشته باشد و مشکلات موجود را نیز رفع کند، افزود: اگر طرح دارای اشکال و ایرادات باشد نه تنها نمی تواند آینده خوبی را برای شهر ترسیم کند بلکه به مشکلات موجود نیز دامن می زند.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مشاغل در شهرکرد ادامه داد: مباحث فنی را در طرح جامع بررسی و برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی مشاغل مزاحم انجام شود.

جاپلقی با اشاره به مطالبات شهرداری از راه و شهرسازی بیان کرد: لازم است راه و شهرسازی اقدامات لازم برای پرداخت سهم 10 درصد شهرداری و اراضی فناوران را سریع تر به نتیجه برساند.

وی با بیان اینکه بازآفرینی یکی از موضوعاتی است که دولت برای آن اعتبار خوبی تخصیص و این ردیف نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه های تعریف شده دارد، گفت: در راستای تأمین و جذب اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی پرداخت سهم 10 درصد شهرداری را تعیین تکلیف کند

راه و شهرسازی پرداخت سهم 10 درصد شهرداری را تعیین تکلیف کند