مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-06فرهنگي

استقرار «سلمان فارسی» در اورشلیم/ سریال به ساخت دکورهای دوران ساسانی رسید


تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری این روزها در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد و بخش های مربوط به اورشلیم فیلمبرداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، گروه تصویربرداری مجموعه تلاش من بر این است که کار بدون توقف پیش برود و همزمان با فیلمبرداری بخش های دیگر، ساخت دکورهای ایران هم به سرانجام برسد.

در ادامه میرباقری با نمایش بخش های پیش تولید دکور ایران دوره ساسانی، رییس سازمان و همراهان را در جریان نحوه ساخت این بخش گذاشت.

عباس بلوندی مدیر طراحی این بخش نیز درباره ساخت آتشگاه و سربازخانه ماربین، شهر جی، دروازه میدان مشق و دیوان خانه که بخش های اصلی ایران ساسانی هستند با توضیحات تکمیلی، رییس سازمان را درجریان برنامه ریزی های ساخت وسازهای دکور این بخش قرار داد.

در پایان کلنگ ساخت بخش هایی از دکورهای ایران در دوره ساسانی توسط رییس سازمان، داود میرباقری و حسین طاهری تهیه کننده زده شد.

داوود میرباقری به همراه عوامل سریال سلمان فارسی پس از شاهرود، جلفا، شهرک سینمایی نور قم، سواحل مازندران و جزیره قشم، اکنون در شهرک غزالی مستقر شده است و به مسیر فیلمبرداری خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار «سلمان فارسی» در اورشلیم/ سریال به ساخت دکورهای دوران ساسانی رسید

استقرار «سلمان فارسی» در اورشلیم/ سریال به ساخت دکورهای دوران ساسانی رسید