مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-06ورزشي

سایت فدراسیون فوتبال آلمان علیه ادعای مربی تیم ملی فوتسال ایران!


مربی تیم ملی فوتسال ایران در حالی می گوید «میگوئل آندرس» در تیم ملی فوتسال آلمان حضور ندارد که سایت فدراسیون فوتبال این کشور و تصاویر بازی ژرمن ها خلاف این ادعا را ثابت می کند.

- با سابقه کار در تیم بارسلونا اسپانیا و چند تیم ملی است.

مورنو در حالی گزینه مربیگری تیم ملی فوتسال است که همزمان با فدراسیون فوتبال آلمان هم قرارداد دارد و از سال 2021 به عنوان دستیار سرمربی با تیم ملی این کشور همکاری می کند.

مورنو در سایت فدراسیون فوتبال آلمان هم به عنوان مربی تیم ملی این کشور معرفی شده و در تصاویر مربوط به بازی های تیم ملی فوتسال آلمان در ماه های گذشته روی نیمکت این تیم نشسته است.

معرفی میگوئل در سایت فدراسیون آلمان به عنوان مربی با این حال شهاب سفال منش که مدرس فوتسال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا است و به زبان انگلیسی هم مسلط است، امروز در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد: میگوئل در کادر فنی تیم ملی آلمان حضور ندارد و من نمی دانم این خبر از کجا به بیرون درز پیدا کرده است.

او به عنوان مسئول آموزش و توسعه فوتسال بوندسلیگا فعالیت می کند.

سفال منش که مسئول مستقیم مذاکره با مربیان خارجی از جمله میگوئل و در واقع مذاکره کننده اصلی محسوب می شود، احتمالاً خبر ندارد که مورنو یکی از مربیان آلمان بوده است که این موضوع در نوع خود جای تعجب دارد! ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت فدراسیون فوتبال آلمان علیه ادعای مربی تیم ملی فوتسال ایران!

سایت فدراسیون فوتبال آلمان علیه ادعای مربی تیم ملی فوتسال ایران!