مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-06اقتصادي

تخلیه و بارگیری 3 میلیون تن کالا در بندر امیرآباد


از آغاز سال جاری تاکنون حجم تخلیه و بارگیری کالا در این بندر از مرز 3 میلیون تن گذشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 36 درصدی را نشان می دهد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بندر امیرآباد گفت: از آغاز سال جاری تاکنون حجم تخلیه و بارگیری کالا در این بندر از مرز 3 میلیون تن گذشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 36 درصدی را نشان می دهد.

محمدعلی اصل سعیدی پور در گفت و گو با ایسنا در تکمیل این خبر اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 3 میلیون و 5 هزار تن کالا در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مقدار 2 میلیون 200 هزار تن سال گذشته، 36 درصد رشد داشته است.

وی یکی از مولفه های اصلی عملکرد بنادر را ، رکورد تخلیه و بارگیری کالا عنوان کرد و افزود: بر اساس تحلیل داده های آماری در این بندر، میزان بارگیری کالا در سال جاری به میزان یک میلیون و 700 هزار تن گزارش شده است که رشد 150 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

سعیدی پور همچنین گفت: با توجه به نقش پر رنگ سازمان بنادر و دریانوردی در مراودات اقتصادی و موقعیت استراتژیک ایران که از شمال و جنوب به دریا متصل است، بندر امیرآباد توانست در سال جاری رکورد 196 درصدی ترانزیت را به ثبت برساند و در این زمینه 129 هزار تن کالا به صورت ترانزیتی از بندرامیرآباد به کشورهای حوزه CIS و یا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 3 میلیون تن کالا در بندر امیرآباد

تخلیه و بارگیری 3 میلیون تن کالا در بندر امیرآباد