مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-06فرهنگي

اکران فیلم در مناطق محروم گلستان/پخش «لایه های دروغ» در خارکلا


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران فیلم در روستاهای محروم گلستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

- اظهار کرد: اکران فیلم در مناطق محروم و روستاها توسط سینما سیار در ایام الله دهه فجر به منظور پخش فیلم های روز در مناطق روستایی و شهرهای فاقد سینما برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا اکران چهار فیلم در چهار نقطه روستای کرند گنبد، قره گل مراوه تپه، پیچک محله علی آباد و روستای خارکلاته علی آباد برنامه ریزی شده است.

رعیت با بیان اینکه در اولین اکران فیلم لایه های دروغ با حضور 80 نفر در روستای خارکلاته علی آباد اکران شد، تصریح کرد: در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور ارائه خدمات با کم ترین هزینه در مناطق کم بهره و محروم از سینما، فیلم لایه های دروغ ساخته رامین سهراب و شرکت کننده در چهلمین جشنواره فیلم فجر، برای دانش آموزان محله خارکلاته شهرستان علی آبادکتول به صورت رایگان (با حمایت خیران فرهنگی) در عصر شنبه 16 بهمن ماه در محل زینبیه آن محله به نمایش در آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید براینکه در نظر داریم تا شرایطی فراهم شود که فیلم های بیشتری در دیگر مناطق محروم استان نیز برنامه ریزی کنیم، افزود: طبق تفاهم نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم در مناطق محروم گلستان/پخش «لایه های دروغ» در خارکلا

اکران فیلم در مناطق محروم گلستان/پخش «لایه های دروغ» در خارکلا