مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 18:372022-02-06فرهنگي

نگاهی به دومین روز پرواز سمیرغ ها در نصف جهان/ استقبال خوب اصفهانی ها از «شهرک»


در دومین روز از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، دو فیلم «لایه های دروغ» و  «شهرک» در پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دومین شب اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در اصفهان طبق برنامه از ساعت 18 در پردیس سینمایی سیتی سنتر فیلم لایه های دروغ و از ساعت 20:30 فیلم شهرک اکران شد.

فیلم شهرک دومین فیلم بلند علی حضرتی است که در ژانر خانوادگی اجتماعی تولید شده؛ کاظم سیاحی، ساعد سهیلی، مهتاب ثروتی، شاهرخ فورتنیان و رویا جاویدنیا، بازیگران این فیلم هستند و داستان فیلم از این قرار بود که جوانی علاقه مند به بازیگری است که در یک تست بازیگری برای بازی در فیلمی بزرگ با کارگردانی مطرح، پذیرفته می شود و پس از آن ماجراهایی رخ می دهد.

این فیلم در حالی در پردیس سینمایی سیتی سنتر افهان برگزار شد که استقبال نسبتا خوبی از این فیلم صورت گرفت، البته بازهم کرونا با موج ششم به استقبال جشنواره آمده و مسؤولان سالن به شدت تاکید بر نشستن تماشاگران با فاصله یکی در میان روی صندلی ها دارند.

در پایان حمیدرضا صیادی، کارگردان، عکاس و فیلمبردار که برای تماشای این فیلم به اصفهان آمده بود، در خصوص این فیلم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فیلم های خارجی در این سبک قبلا ساخته شده که دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به دومین روز پرواز سمیرغ ها در نصف جهان/ استقبال خوب اصفهانی ها از «شهرک»

نگاهی به دومین روز پرواز سمیرغ ها در نصف جهان/ استقبال خوب اصفهانی ها از «شهرک»