مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-06پزشكي

در اواسط موج ششم کرونا هستیم/دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست


وزیر بهداشت با بیان اینکه متاسفانه موج ششم کرونا آغاز شده است و اکنون تقریبا در اواسط این موج هستیم، گفت: خوشبختانه واکسیناسیون به خوبی در ایران انجام شده است که این موضوع در افراد مقاومت ایجاد می کند با این وجود به مردم توصیه می کنیم دستورالعمل های بهداشتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح پروژه های درمانی بیمارستان امام حسین (ع) در خصوص پروژه هایی که امروز در این بیمارستان افتتاح شد، اظهار کرد: بیمارستان امام حسین (ع) یکی از بیمارستان های بزرگ شرق تهران بوده و با توجه به تراکم جمعیتی که وجود دارد به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی می کند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) دولتی و دانشگاهی است که خدمات ارائه شده در آن ممتاز هستند، عنوان کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور و نگرانی هایی که از گسترش بیماری کرونا با سوش امیکرون وجود دارد، لازم است تمهیدات ویژه ای اندیشیده شود در همین راستا امروز بخش آی سی یو جدیدی در این بیمارستان افتتاح شد.

عین اللهی در خصوص دستگاه شتاب دهنده خطی و رادیوتراپی میکروسکوپی (X9) که امروز راه اندازی شد، بیان کرد: این دستگاه پیشرفته ترین دستگاه پرتودرمانی است که برای اولین بار به بهره برداری رسید و برای درمان انواع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اواسط موج ششم کرونا هستیم/دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست

در اواسط موج ششم کرونا هستیم/دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست