مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-06اقتصادي

زمان عرضه سهام سرخابی ها


مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی سازی که برای تعیین تکلیف عرضه سهام سرخابی ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، - باقی مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی ها در بازار پایه فرابورس هستیم.

میثم فدایی واحد با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای عرضه سهام این دو باشگاه پرطرفدار در بازار سرمایه گفت: چهارشنبه (13 بهمن ماه) جلسه ای با حضور رییس سازمان خصوصی سازی و مسوولان این دو باشگاه برای تعیین تکلیف عرضه سهام آنها در بازار فرابورس برگزار شد و آخرین وضعیت واگذاری سهام این دو باشگاه در فرابورس مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه برنامه زمان بندی فعالیت هایی که باید ارکان مختلف هرچه سریع تر برای واگذاری سهام این دو باشگاه انجام دهند، ارائه شد.

مسیر عرضه سرخابی ها به گفته فدایی تا چند روز گذشته فرآیند عرضه سهام این دو باشگاه در انتظار حسابرسی صورت های مالی آنها بود، اما اکنون و متناسب با اقدامات صورت گرفته، صورت های مالی حسابرسی شده دو باشگاه ارائه شده است.

مدیرعامل فرابورس ایران عنوان کرد: باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای عرضه سهام در بازار سرمایه بعد از حسابرسی صورت های مالی، باید مدارک لازم را نیز برای ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان عرضه سهام سرخابی ها

زمان عرضه سهام سرخابی ها