مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-07فرهنگي

وضعیت اکران و پخش فیلم ها در سال 1401 بررسی شد


برنامه صنعت سینما در ششمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به بررسی آخرین تحولات جشنواره و همچنین پرونده موضوعی وضعیت سینما بعد از کرونا پرداخت.

- برنامه صنعت سینما در ششمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به بررسی آخرین تحولات جشنواره و همچنین پرونده موضوعی وضعیت سینما بعد از کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی این برنامه، هر روز به صورت زنده از محل برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برنامه صنعت سینما در رادیو اقتصاد به بررسی آخرین اخبار و تحلیل آثار و روند برگزاری جشنواره می پردازد.

در برنامه یکشنبه، 17 بهمن موضوعاتی چون سهم و نقش سینماداران در صنعت سینما، وضعیت اکران و پخش فیلم ها در سال 1401، سالن های سینمایی بعد از دوران کرونا، گسترش استفاده از پلتفرم ها و افول سالن های سینما؟، با ظهور و حضور پدیده های نوین تکنولوژی وضعیت اکران فیلم ها و سالن های سینمایی چگونه خواهد بود؟ بررسی شد.

مهمانانی چون غلامرضا آذری و محسن خیمه دوز (منتقد و کارشناس سینما) و رضامیرمحرابی (کارشناس رسانه و روزنامه نگار) در این برنامه به بررسی پرونده موضوعی برنامه و جشنواره فیلم فجر پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اکران و پخش فیلم ها در سال 1401 بررسی شد

وضعیت اکران و پخش فیلم ها در سال 1401 بررسی شد