مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-07سياسي

حضور طلاب در فضای مجازی ضروری است/ استفاده از روش های نوین تبلیغ


نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از روش های نوین تبلیغ گفت: حضور طلاب در فضای مجازی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی طلاب شهرستان جم اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی امروز مستقل ترین کشور دنیاست که به هیچ کشور و گروهی وابسته نیست.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی همه امور را مدیریت می کنند اضافه کرد: منکر مشکلات اقتصادی، تورم و سو مدیریت ها نیستیم، اما امیدواریم با روی کار آمدن دولتی انقلابی و مردمی با مدیرانی صالح، شاهد اصلاح امور باشیم.

نماینده مردم کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس با اشاره به اینکه دولت قبل، دولت فعلی را تا 1403 بدهکار کرده است افزود: به منظور اصلاح این تخریب های ساختمان اقتصاد کشور باید این ساختار به بهترین شکل ترمیم شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش برنامه ها و نشست های هم اندیشی طلاب و روحانیون با هدف هم افزایی و افزایش اطلاعات از مسائل مختلف کشور و تحلیل های گوناگون پیرامون آن افزود: پیروزی انقلاب و استمرار حرکت اسلام خواهانه مردم ایران، بیانات و جهاد تبیین امام راحل (رض) و مقام معظم رهبری بود و اکنون نیز همین گونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور طلاب در فضای مجازی ضروری است/ استفاده از روش های نوین تبلیغ

حضور طلاب در فضای مجازی ضروری است/ استفاده از روش های نوین تبلیغ