مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-07سياسي

کلاس های آموزشی دانشجویان خوارزمی مجازی شد/امتحانات حضوری برگزار می شوند


همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، کلاس های آموزشی دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای نیم سال دوم تحصیلی تا اطلاع ثانوی مجازی شد.

- همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، کلاس های آموزشی دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای نیم سال دوم تحصیلی تا اطلاع ثانوی مجازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی شرایط آموزش دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد و بر اساس شرایط جدید تاکید شده است؛ علی رغم آمادگی و برنامه ریزی های انجام شده در دانشگاه خوارزمی جهت از سر گیری آموزش حضوری در ابتدای نیم سال دوم 1401-1400 مطابق مصوبه ستاد کرونای دانشگاه، با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت شهرهای کرج و تهران و همینطور در اولویت بودن سلامتی دانشجویان، شرایط برگزاری کلاس های آموزشی در نیمسال جدید تغییر میکند.

بر این اساس، کلیه کلاس های آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدای شروع نیم سال دوم (23 بهمن ) تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی خواهد بود.

زمان و چگونگی حضور دانشجویان پس از ارزیابی وضعیت همه گیری شیوع کرونا در تهران و کرج از سوی ستاد کرونای دانشگاه (مطابق ابلاغ تصمیمات ستادهای کرونای کشوری و استانی)، متعاقبا به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های آموزشی دانشجویان خوارزمی مجازی شد/امتحانات حضوری برگزار می شوند

کلاس های آموزشی دانشجویان خوارزمی مجازی شد/امتحانات حضوری برگزار می شوند