مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-07سياسي

از مهر تا بهمن؛ استاندار جوان یزد با گردشگری تنها شهر جهانی ایران چه کرد؟


حوالی 150 روز از انتصاب مهران فاطمی استاندار یزد گذشته است، استانداری که در هیات دولت از 15 بند ارائه شده هفت بند و توضیح را به گردشگری اختصاص داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، فاطمی با شعار بارز توسعه اقتصاد گردشگری به عنوان صنعتی پاک بر کرسی استانداری نشست و در اولین روز ریاست خود عزم خود را جزم کرد و همراه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وقت و متولیان مربوطه و همچنین جمعی از مردم محلی به بافت تاریخی رفت.

  استاندار یزد در اولین بازدید خود عرصه جهانی را پیمود و در عمده محلات عرصه جهانی بافت تاریخی قدم زد، انگشت اشاره اش را به سمت ویرانه های عرصه جهانی گرفت و پرسید: مشکل این بناها که تعدادشان در این مسیر کم هم نبوده و برای ساماندهیشان اقدامی نشده چیست؟  مشکلات وقفی بودن بناها و کمبود اعتبارات مرمت و… جزو مسائلی بود در همان بازدید رد و بدل شد و از آنها سخن به میان آمد.

  در حین بازدید، استاندار بر بام چند خانه تاریخی رفت و بافت تاریخی را رصد کرد، سوالات متعددی پرسید و تا غروب منظره یزد را به تماشا نشست، قهوه یزدی اش را نو شید و از ظرفیت های میراث ملموس و ناملموس دیار تاریخی یزد سخن گفت.

  همانجا صحبت از خط آسمان یزد شد و استاندار هم تاکید کرد که باید این منظره چشم نواز تاریخی حفظ شود و بر این مهم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مهر تا بهمن؛ استاندار جوان یزد با گردشگری تنها شهر جهانی ایران چه کرد؟

از مهر تا بهمن؛ استاندار جوان یزد با گردشگری تنها شهر جهانی ایران چه کرد؟