مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-07فرهنگي

آغاز دومین یادواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در یزد


دومین یادواره ملی سازمان هلال احمر با عنوان«رفیق خوشبخت ما» و با محوریت سردار دلها، همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدجواد میرحسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین یادواره رفیق خوشبخت ما که با هدف ترویج روحیه نوع دوستی و بزرگداشت خدمات سردار دلها در جمعیت هلال احمر استان یزد همزمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره در بخش های آفرینش های ادبی و فرهنگی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی در رده های سنی 6 تا 12 سال ، 12 تا 18 سال و بالای 18 سال برگزار  و در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که این یادواره با هدف ترویج روحیه نوع دوستی و بزرگداشت خدمات سردار شهید در جمعیت هلال احمر برگزار شده است، افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر براساس وظیفه و اهداف بشردوستانه خود با این نگاه که عملکرد سردار بشردوستانه بود و بشردوستی سردار در همه فعالیت ها محرز است، جشنواره رفیق خوشبخت ما را برای اولین بار طی سال گذشته برگزار کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در سال گذشته بیش از 4200 اثر ارسالی اعضای جوان یزد به عنوان کار نیک در پویش چلچراغ ثبت شده است و 1500 نفر از استان یزد در جشنواره فرهنگی سردار دلها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین یادواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در یزد

آغاز دومین یادواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در یزد