مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-07اجتماعي

برگزاری 15 برنامه آموزشی و فرهنگی به مناسبت روز جهانی تالاب در لرستان


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از برگزاری 15 برنامه آموزشی و فرهنگی برای جوامع هدف به مناسبت روز تالاب و برنامه ریزی این اداره کل به منظور استفاده از ظرفیت زیبایی شناختی تالاب ها در بهبود وضعیت معیشت جوامع محلی خبر داد.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از برگزاری 15 برنامه آموزشی و فرهنگی برای جوامع هدف به مناسبت روز تالاب و برنامه ریزی این اداره کل به منظور استفاده از ظرفیت زیبایی شناختی تالاب ها در بهبود وضعیت معیشت جوامع محلی خبر داد.

علی سالاروند امروز 18 بهمن ماه، اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی تالاب با شعار تالاب ها را ارج نهیم، مدیریت کنیم، احیاِء کنیم، دوست بداریم 15 برنامه آموزشی و فرهنگی برای جوامع هدف در سطح استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این برنامه ها به صورت کلاس های آموزشی حضوری و آنلاین در مدارس، وبینارهای مجازی، کارگاه های پرنده نگری، مسابقات نقاشی و سرگرمی و آموزش جوامع بومی محلی اطراف تالاب ها، در شهرهای استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به نقش آموزش و فرهنگ سازی در حفاظت از محیط زیست به خصوص اکوسیستم های تالابی، خاطرنشان کرد: به منظور اثربخشی بیشتر مباحث آموزشی، در اجرای این برنامه ها از متخصصین و کارشناسان خبره در حوزه تالاب استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 15 برنامه آموزشی و فرهنگی به مناسبت روز جهانی تالاب در لرستان

برگزاری 15 برنامه آموزشی و فرهنگی به مناسبت روز جهانی تالاب در لرستان