مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-07سياسي

شهری ساحلی ولی محروم از دریا/ تلاش برای آزادسازی سواحل نکا


نماینده مردم شرق مازندران در ارتباط با بهره برداری از ساحل نکا،گفت: بخش عمده ساحل نکا در اختیار نیروگاه سلیمی بوده که تاسیسات آن با آب در ارتباط است اما برای آزادسازی بخش های در حال رایزنی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، همان قدر دور، همان قدر نزدیک؛ این روایت شهرستان نکا است، شهری است که در کنار دریا است، ساحل دارد ولی ندارد.

شهرستان نکا مازندران همانند سایر شهرهای دیگر استان در مجاورت دریا واقع شده اما دور دریا به گونه ای حصار کشیده شده و دیوارهایی تا ناکجا آباد قد کشیده که آنان را از دریا و ساحل محروم کرده است.

شهرستان نکا مازندران شهری دارای 4 هزار و 800 متر نوار ساحلی است اما نکته مهم و جالب اینکه برای دسترسی مردم ساحلی ندارد، به این معنا که ساحل این شعر در اختیار نهادها و شرکت های دولتی و شبه دولتی است که نمی توانند از نعمت دریا بهره متد شوند.

خیلی جالب است این شهرستان ساحل و دریا دارد ولی عملا ندارد، برخی از قسمت ها با حصارهای بتونی پوشیده ولی برخی قسمت ها کمی مهربانانه تر از پشت فنس های فلزی می توان نظاره گر ساحل و دریا شد.

*همان قدر دور، همان قدر نزدیک این روزها که دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل امیدواری ها را در دل مردم برای بهره مندی از دریا بیشتر کرده هنوز مردم شهرستان نکا در با وجود نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری ساحلی ولی محروم از دریا/ تلاش برای آزادسازی سواحل نکا

شهری ساحلی ولی محروم از دریا/ تلاش برای آزادسازی سواحل نکا