مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-07سياسي

کرونا برای سومین سال مراسم «اعتکاف» در کرمانشاه را لغو کرد


حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف هر ساله از 13 تا 15 رجب همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) در مساجد کرمانشاه و سراسر کشور برگزار می شد که امسال هم برای سومین سال پیاپی این مراسم معنوی در هیچ کدام از شهرهای استان برگزار نمی شود.

وی در توضیح علت لغو مراسم اعتکاف امسال، گفت: بنا به تصمیم ستاد کرونای استان، با توجه به شیوع جدید موج کرونا با سویه غالب اُمیکرون که قدرت سرایت پذیری بالایی دارد، مراسم اعتکاف رجبیه در  استان به منظور حفظ سلامتی مردم برگزار نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به احتمال بالای درگیری و مبتلا شدن مردم و معتکفان در فضاهای بسته و پرجمعیت مساجد، عنوان کرد: حفظ سلامتی مردم از هر چیزی مهم تر است، بنابراین توصیه می شود مومنین اعمال مربوط به این روزها را در منزل انجام دهند.

احمدی در پایان، خاطرنشان کرد: براساس تصمیم ستاد کرونای استان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم هیچ نوع مراسمی در مساجد استان از امروز 18 بهمن ماه به مدت 2 هفته برگزار نمی شود.

انتهای پیام/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا برای سومین سال مراسم «اعتکاف» در کرمانشاه را لغو کرد

کرونا برای سومین سال مراسم «اعتکاف» در کرمانشاه را لغو کرد