مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-07سياسي

لازم است زمینه های حمایت از مدافعان امنیت کشور تقویت شود


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ماجرای شهادت مظلومانه مأمور نیروی انتظامی در روزهای اخیر، تلنگری برای ما بود که در برخی از قوانین بازنگری داشته و زمینه حمایت از مدافعان امنیت کشور را تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: ماجرای شهادت مظلومانه مأمور نیروی انتظامی در شیراز، تلنگری برای ما بود که در برخی از قوانین بازنگری داشته و زمینه های حمایت از مأموران و مدافعان امنیت کشور را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در ماجرای اخیر، طبق گفته های شاهدان با وجود آن که فرد جنایتکار ابتدا سرباز نیروی انتظامی را مجروح کرده و سپس به سمت مأمور ناجا حمله می کند، اما هم چنان تردید این شهید عزیز را برای استفاده از اسلحه گرم مشاهده می کنیم که این گویای وجود اشکال و تردید در درک صحیح از قوانین و آیین نامه های به کار بردن سلاح توسط عوامل نظم و امنیت دارد، لذا ضرورت دارد این قوانین مورد بازنگری قرار گیرند.

محمدبیگی اظهار کرد: برخی از مأموران به ویژه در کلانتری و پاسگاه ها از سخت بودن اثبات شرایط قانونی تیراندازی در مواقعی که باید در کسری از ثانیه درباره استفاده از سلاح تصمیم بگیرند سخن می گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم است زمینه های حمایت از مدافعان امنیت کشور تقویت شود

لازم است زمینه های حمایت از مدافعان امنیت کشور تقویت شود