مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-07اقتصادي

اشتغال 90 درصد زندانیان در یزد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به ثبت 10 تا 12 درصد بالاتر از اشتغال چشم انداز قوه قضاییه برای مددجویان در یزد، تدارک جشن اشتغال مددجویان استان را پیشنهاد داد.

- غلامعلی دهشیری در نشست با مدیر کل زندان ها و مسئولان سایر نهادهای حمایتی مجموعه زندان، از ایجاد اشتغال بالای 90 درصدی مددجویان زندانی در استان یزد خبر داد و گفت: با کمک بنیاد تعاون و مجموعه دادسراها و جلب همکاری اربابان صنایع و صاحبان حِرف، اشتغال 90 درصدی و بعضاً 92 درصدی مددجویان زندانی در استان رقم خورده است که اکنون برخی از تولیدات هنری و صنایع دستی برای نمایش و فروش در ورودی برخی از ادارات از جمله ساختمان دادسرای یزد قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: چشم انداز ایجاد اشتغال برای مددجویان از سوی قوه قضاییه در ابتدای سال 80 درصد اعلام شده بود که استان یزد با ثبت 10 تا 12 درصد بالاتر از آن باید در تدارک جشن اشتغال مددجویان با حضور مسئولان امر و مشارکت کنندگان در این امر خیر باشد.

دهشیری با یادآوری این مطلب که هدف از استفاده از مجازات حبس، اصلاح مجرم و باز اجتماعی شدن آنان است، ابراز کرد: وقتی به فردی که درگیر جرم و بزه بوده یک هنر آموزش داده شود و یا با ارائه یک شغل و حداقل درآمد به آنان کرامت داده شود، بدون تردید در تحقق اهداف اصلاحی نیز اثر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 90 درصد زندانیان در یزد

اشتغال 90 درصد زندانیان در یزد