مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-07سياسي

افتتاح 12 مرکز نیکوکاری در استان فارس


طی مراسمی ویدئوکنفرانسی و همزمان با سراسر کشور، 12 مرکز نیکوکاری شامل 7 مرکز تخصصی و 5 مرکز عمومی در استان فارس آغاز به کار کرد.

- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس دوشنبه 8 بهمن در آیین افتتاح همزمان مراکز نیکوکاری سراسر کشور که به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد، گفت: بر این باور هستیم که مشارکت مردمی، موتور محرکه امداد تلقی می شود و قطعا در شتاب بخشی فعالیت ها موثر خواهد بود.

محمد بذرافشان با بیان اینکه حوزه مشارکت به عنوان یک بازوی توانمند در کنار سایر فعالیت های امداد می تواند ایفای نقش کند، افزود: مراکز نیکوکاری پایگاهی از مردم برای مردم هستند که به عنوان یک بال از دو بال کمیته امداد در ارائه خدمات به ولی نعمتان و جذب حداکثری مشارکت های مردمی فعالیت کرده و همواره در کنار امداد بوده اند.

او یادآور شد: در حال حاضر 402 مرکز نیکوکاری فعال شامل 89 مرکز تخصصی در زمینه های درمان، آموزش، جهیزیه، مسکن و 313 مرکز عمومی(محله مبنا) در فارس فعالیت دارند و امروز نیز 12 مرکز نیکوکاری جدید کار خود را آغاز کردند.

مدیرکل امداد فارس عنوان کرد: در 10 ماهه امسال مراکز نیکوکاری استان 2160 میلیارد و 466 میلیون ریال کمک های مردمی را شامل نقد و کالا جمع آوری کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 46 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 مرکز نیکوکاری در استان فارس

افتتاح 12 مرکز نیکوکاری در استان فارس