مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-07سياسي

شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور حوزه سلامت حمایت می شوند


تفاهم نامه سه جانبه میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، سازمان غذاو دارو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با محور حمایت از شرکت های دانش بنیان و هسته ­های فناور به امضا رسید.

- به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، تفاهم نامه سه جانبه میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، سازمان غذاو دارو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف پیشتیبانی، حمایت از رشد، مانع زدایی و تسهیل فرآیندهای تولید و ارزیابی فرآورده های سلامت محور شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور به امضا رسید.

در این نشست که با حضور دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو و مصطفی قانعی دبیرستاد زیست فناوری معاونت علمی که به نمایندگی از دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نشست حضور داشتند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: یکی از مهم ترین نیازهای کشور دارو و تجهیزات پزشکی است و باید زیرساخت های تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی به سمت حل مشکلات سلامت کشور هدایت شود و از هر گونه تعامل و هماهنگی با سازمان های مختلف نیز استقبال می کنیم.

پناهی افزود: به موجب این تفاهم نامه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت متعهد شده است با همکاری سازمان غذا و دارو و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور حوزه سلامت حمایت می شوند

شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور حوزه سلامت حمایت می شوند