مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-07سياسي

توسعه قضایی و زیرساخت ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست


توسعه قضایی و زیرساخت های آن با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام کاظم موسوی در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز فراز و نشیب های زیادی داشته است گفت: آنچه مهم است اینکه هیچیک از جریانات و چالش ها نتوانسته به اساس حکومت اسلامی لطمه و خدشه ای وارد کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما معجزه قرن و به تعبیر برخی سیاسیون یک زلزله وسیع و بزرگی بود که ریشه های ظلم و ستم و تباهی را در نوردید و به برکت خون شهدا درخت تنومند و شکوهمند اسلام در این مرز و بوم برافراشته شد.

وی بر لزوم توجه و هوشیاری مردم و مسئولان کشور به منظور صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید و خاطرنشان کرد: حفظ نظام، بصیرت، آگاهی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی مهمترین رمز موفقیت و سعادتمندی ایران اسلامی خواهد بود.

رییس کل دادگستری فارس باگرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای والا مقام انقلاب اسلامی با بیان اینکه امنیت، امکانات و رفاه امروز مردم با دوران طاغوت ستم شاهی هرگز قابل مقایسه نیست گفت: تا قبل از به پیروزی رسیدن این انقلاب مردم از کمترین امکانات رفاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه قضایی و زیرساخت ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست

توسعه قضایی و زیرساخت ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست