مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-07سياسي

توسعه زیرساخت ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست


مردم باید قدردان نظام باشند، چرا که توسعه قضایی و دیگر زیرساخت ها در حال حاضر با دوران رژیم ستمشاهی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس گفت: مردم باید قدردان نظام باشند، چرا که توسعه قضایی و دیگر زیرساخت ها در حال حاضر با دوران رژیم ستمشاهی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی دوشنبه 18 بهمن در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام انقلاب اسلامی اضافه کرد که امنیت، امکانات و رفاه امروز مردم با دوران طاغوت ستمشاهی هرگز قابل قیاس نیست.

موسوی خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از کمترین امکانات رفاهی در زمینه های آب، برق و نیازهای معیشتی محروم بودند و امروز به حمدالله رشد و شکوفایی و عظمت ایران اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است.

مقام ارشد قضایی فارس با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز فراز و نشیب های زیادی داشته است، گفت: آنچه مهم است اینکه هیچ یک از جریانات و چالش ها نتوانسته به اساس حکومت اسلامی لطمه و خدشه ای وارد کند.

رییس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما معجزه قرن و به تعبیر برخی سیاسیون یک زلزله وسیع و بزرگی بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست

توسعه زیرساخت ها با دوران رژیم ستمشاهی قابل مقایسه نیست