مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-07اقتصادي

آغاز گازرسانی به 10 روستا و 17 واحد صنعتی درمیان خراسان جنوبی


بهره برداری از پروژه گازرسانی به 10 روستا و 17 واحد صنعتی شهرستان درمیان در هفتمین روز دهه فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی بهره برداری از پروژه گازرسانی به 10 روستا و 17 واحد صنعتی شهرستان درمیان در هفتمین روز دهه فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، امروز دوشنبه 18 بهمن در آیین افتتاح همزمان این طرح ها که در روستای علی آباد فرهنگ شهرستان مرزی درمیان برگزار شد، گفت: عملیات گازرسانی به 10 روستا با اعتبار چهار میلیارد و 970 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود هاشمی افزود: با اجرای 15 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 56 انشعاب گاز، 247 نفر در روستاهای درویش آباد، سنگی، دره اسدیه، علی آباد فرهنگ، براندود، کلاته نو، سلمان آباد، اسکندر، میرآباد و چک از گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی بیان کرد: همچنین گازرسانی به 17 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان درمیان با اعتبار چهار میلیارد و 950 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید که با اجرای 15 کیلومتر شبکه توزیع، نصب و راه اندازی یک ایستگاه اندازه گیری و نصب 16 انشعاب گاز اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گازرسانی به 10 روستا و 17 واحد صنعتی درمیان خراسان جنوبی

آغاز گازرسانی به 10 روستا و 17 واحد صنعتی درمیان خراسان جنوبی